Skargi i Wnioski
Informuje o możliwości składania skarg i wniosków. Skargi są rozpoznawane na bieżąco i służą poprawie jakości świadczonych przez nas usług medycznych .
Skargi i wnioski można składać w biurze w godzinach od 9.00 do 14.00
ul. Dworcowa 21
42-289 Woźniki
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą faksu, poczty elektronicznej, a także ustnie.
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Informujemy również, iż Pacjenci których prawa do ochrony zdrowia nie są realizowane w sposób należyty, mają możliwość odwołania się do:
Rzecznik Praw Pacjenta
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
sekretariat@bpp.gov.pl
Przyjęcia interesantów w Biurze:
poniedziałek - piątek w godzinach od 9.00 do 15.00
Ogólnopolska bezpłatna infolinia
Rzecznika Praw Pacjenta:
800 - 190 - 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00
Biuro Działu Skarg i Wniosków Śląskiego OW NFZ
ul. gen. Jankego 15a, 40-615 Katowice
tel. 32/ 735 05 13, 735 05 45
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Publikacja dnia: 09.11.2017
Dokument z dnia: 09.11.2017
Dokument oglądany razy: 2514